tisdag 18 september 2012

Dåligdåligdålig

Dålig morgon. Dålig mamma och faktiskt lite (litelitelite) dålig bebis som bara gnällde och var missnöjd och arg. Fantastisk I. Hon är så duktig så jag får ont i magen och tänker att det är för att jag är så dålig som hon är duktig. För att jag inte ska bli galen.
Dessutom vill hon inte gå till dagis längre, fast hon gör det ändå. Men hon säger att hon inte vill, att hon inte kan sova eller leka om inte jag är där. Hon är inte ledsen när jag går eller så, inte överlycklig när jag kommer och hämtar. Men jag tänker att hon bara inte tycker att det är så roligt. Hon har ingen "bästa kompis" och inget direkt "gäng". Hon verkar leka med lite vemsomhelst. Hon är ju där för att vi tror att det ska vara bra och roligt för henne, annars kunde hon ju verkligen vara hemma med mig och E nu. Nåja, vi får se. Personalen säger att det är problemfritt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar