måndag 21 maj 2012

Jag är pippilångstrump

Ok, inget kort taget på E idag (jag vet inte hur man formaterar kameran, eller vad det heter som jag tror att man ska göra), inget skrivet till det ännu ej inhandlade fotoalbumet heller (jag är usel, men planerar bättring; innan fredag måste nåt vara skrivet).

Dock har jag skaffat en rutschkana till trädgården som I kan åka i.
(* Ringde på annonsen,
*gick till dagis fastän att E skulle vakna och kräva mat när som helst,
*hämtade nyvaken-jag-tänker-gråta-hela-vägen-och-vara-otröstlig-I,
*småsprang med ekipaget till adress för rutschkanehämtning,
*gick hem i solgasset med strax-vansinnigt-hungrig E och gråtmild I på ståbrädan samt en jävla rutschkana över alltihop).
Jädrar vad man får skryta efter den bedriften! Som tur är gillar I kanan. Åtminstone för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar