tisdag 16 juli 2013

Fin dag

Och, nä, buren är inte klar. Blev nödgad att engagera T och nu är den snart klar, dock på bekostnad av födointag, gräsklippning, strandhäng och städning av hus. Imorgon kanske den blir helt färdig och det vore nog skönt för Vickan om det blev så.

Men, idag har vi haft haft middagsknyt i vår trädgård med fina vänner. De är så fina och roliga och jag tycker verkligen om dem allihop. Det är verkligen härligt. Och barn har de, som passar precis att leka med våra ungar. Jag tycker ju att det är skitjobbigt att låta människor som inte känner mig sådär supersuperväl (sådär så de kanske sett mig naken tusen gånger eller hållit undan håret när jag kräkts - inte så många alltså), men det känns ok med dehäringa vännera och det gör mig jätteglad, verkligen roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar