onsdag 24 juli 2013

Rötmånad

Bra dag. Fast väldigt väldigt varm - jag har luktat jättemycket svett, fastän att vi varit på stranden och badat (i vattnet alltså. Jag badade i vattnet. Men började liksom lukta svett igen ganska omgående efter det).

Jag har, ganska länge, haft en knöl på min vad. Jag har tänkt på den när jag märkt den - typ ibland. Den är inte varm, röd, kliar inte och syns inte om en inte tittar skitnoga - men känns. Jag har funderat lite. Tänkt på åderbråck, fettknöl (lipom), nåt muskelgrejs, att jag slagit i och fått nån blodansamling eller whatever därinne. Börjat oroa mig lite faktiskt, känt att nu måste den här jävla knölen gå bort annars måste ju nån undersöka den! MEN, idag träffade jag en kunnig person som hade vänligheten att titta på denna oroskälla och; tadaaa: ÅDERBRÅCK!
Jag är så himla glad. Älskade åderbråck, jag ska verkligen vårda dig ömt.

För övrigt:
  • Tusen små fixa-i-ordning-projekt väntar på att jag ska lyfta på röven (som väntar på att bli tränad)
  • Vi har hämtat köksluckor som någon rivit ut. Snart har vi till ett kök. Hurra!!
  • Lars Ohly instagrammade visst en bild på sin tatuering och råkade då även instagramma sin kuk. Så roligt och så fantastiskt att det var ett sådant misstag. Jag hoppas verkligen han tycker det känns ok.
  • Jag sa snart börja jobba, ska bli så kul, men jag glömmer att jag liksom ska jobba. Tänker att jag mest ska träffa min kollegor och hänga i fikarummet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar