fredag 13 juni 2014

Flexfredag

Triggervarning: störande och onödig information angående normal utveckling hos avkomma

Jag är alldeles uppspelt över att E sovit hela natten utan blöja (utan att kissa ner någonting alltså),. Jag minns inte hur gammal I var när hon slutade med blöja på natten men jag tror det var ungefär när E föddes så ungefär 2,5 år. Det borde alltså vara typ...rimlig ålder men jag är ÄNDÅ så glad.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag drömmer om ett stort skåp. Ungefär vitrinskåp, fast inte sådär vitrinskåpslöjligt men kanske att ha tallrikar eller så i överdelen och kanske dukar och så (-om jag verkligen äger någon duk? jahaarå! -varför jag inte använder dem? föratt de blir spillda och smutsiga och för att jag inte någonsin orkar stryka dem och om jag orkar det vill jag helst inte använda dem för att det var så jobbigt att få dem i det fina skicket) i nederdelen. 
Nåväl, nu kommer T snart hem och då ska jag övertala honom att vi kanske far till en second hand och rekar lite. Och sen kan vi sätta upp lite gips och sen kan vi städa. Och kanske kanske tar jag med mig I och tittar på studentbalskortegen (så jag får bli lite rörd och nostalgisk och tänka att -Tänk så många möjligheter de har, så många val att göra. Och så fina de är  a l l i h o p a ! Och tänk att det var 14 år sed...nejnejnej absolut inte tänka på det).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar