onsdag 18 maj 2011

Viktigt meddelande

Är förkyld men orkar verkligen inte fördjupa mig i det, att tjata om det är förmodligen lika störande som när någon gäspar oavbrutet i telefonen.
Jag har tvättat och manglat nyss! Jag äger sedan i julas en mangel, vilken jag hyser en inte helt okomplicerad men stor kärlek för. Kan tyckas lite omodernt och mindre sexigt att larva sig med att mangla lakan som ändå ska skrynklas till när de sovs på (obs, inte på min sida, jag sover nästan helt stilla och lakanet är slätt och fint. T däremot kan förmodligen klassas som tromb och lakanet på hans sida är således lite sådär som en smällkaramell man vek på förskolan ni vet - jätteveckat), men 1. oavsett moderniteten i manglade lakan så är det så jävla skönt att krypa ner i en säng som är så nybäddad att det frasar att det är värt det. 2. Jag har naturligtvis en liten vippig kjol och en söt liten sån där 50-talsBH på mig när jag manglar, så det är mer sexigt än det mesta andra jag har för mig.

Det var visst det som fanns att säga för stunden. Bra att jag har en blogg, så jag kan meddela omvärlden dessa viktiga saker.

1 kommentar:

  1. Så viktigt! Bilden av dig i kjol och BH framför mangeln gjorde min dag :D

    SvaraRadera