fredag 13 maj 2011

Hoppla

Det har inte funkat att blogga från jobbet (givetvis efter att jag arbetat klart), finns kanske nån spärr för att mindre moraliska personligheter inte ska lockas till dylika infall under arbetstid. Så det är förklaringen till det ehm...lilla uppehållet. Nu ä ja tebaka!
Det som händer i detta livet just nu är
  • att både äppel- och körsbärsträd blommar och det är så fint så nu kommer jag inte klara att ta ner några träd, vilket vi planerat.
  • att jag har alldeles för mycket att göra på jobbet och samtidigt så mycket flex att chefen säger att jag måste ta ledigt här och där. Jättelyxigt men när ska jag hinna allt jobb då!!??
  • att vi inte är på G med ett staket. Vi måste skärpa oss.
  • att det ska bli ordning och rutin här hemma. Vi ska bara hinna ifatt lite så kommer det bli struktur på allt sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar