lördag 28 januari 2012

En bomb?

Det blir inget gjort och vi bara är här hemma och I. välter ut alla saker och jag och T. börjar prata om något tusen gånger (med 100% säkerhet vad vi ska äta eller hur vi ska renovera någonstans) men hinner inte klart för vi blir hela tiden avbrutna av att I. har något att säga eller slår sig eller river en vägg. Och sen börjar T. spela gitarr och radion är på i köket och mitt rostebröd är färdigt och det smular och I. måste på toaletten nu och T. börjar plocka in i diskmaskinen men vi säger att vi måste försöka tvätta undan effektivt den här helgen. Och I. vill hela tiden att vi ska leka Madicken och Lisabet och jag frågar T. vad han tycker bebisen ska heta och min telefon ringer och ett av I.s halsband går sönder så det blir pärlor i alla springorna på trägolvet och T. kollar en grej på datorn och p1 fortsätter att prata om viktiga saker vi inte hör.

Jag exploderar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar