onsdag 13 februari 2013

Mittvoch

Innan jag blev sjuk så tänkte jag att
Jag tror inte jag blir sjuk nu, för jag har inte tid och ork att vara sjuk nu.
Tror även att jag lite hastigt tänkte att jag tränade bort eventuella virus. Så var det inte (va? om jag verkligen är sjuksköterska? -jodå, lite emellanåt). Men sjuk är jag. Eller, inte så illa men hej så långsamt det går över.

Hittills idag: jag å barna gick till Erikshjälpen och fyndade rumpan av oss faktiskt. Jätteroligt (fynda) och jättejobbigt (gå dit på alla oplogade vägar och ännu värre gå hem på alla oplogade vägar och övertyga I om att vi aaaaaalllldeles strax skulle vara hemma).
Nu lagar jag torsk. Nä, den lagas i ugnen, jag sitter ju här. Men allafall så känns det som att synda när jag säger att vi ska äta torsk. Knasigt, för det går ju bra, den är inte hotad längre. Hurra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar