fredag 1 februari 2013

Fräsig Fredag

Idag ska vi gå till öppna förskolan tänkte jag. Vi har dock inte fått på oss kläder ännu och E gör ett litet sov just nu. Vi får se hur det går.

Bra saker just nu:
  • Det blir ljusare, det blir varmare (ok inte just idag), det är snart vår, hurra!
  • Snart har T sportlov, och sen är det snart påsklov och sen är det iallsindar snart sommarlov!
  • Det är Fredag, jag och min  moderna kille ska äta sushi ikväll.
  • Jag har nya springskor, nu ska det bli springa av.
Sämre saker just nu:
  • Jag tappar mitt hår. Jag gjorde det ett tag efter att I kommit med och det var inte på smått vis. Så, jag räknar med en i det närmaste flintskallig sommar.
  • Huset måste städas, det är inte på gränsen, det är helt klart över gränsen. Kanske kan vi göra så att T tar barna och går ut någonstans efter jobbet så kan jag mocka. Eller tvärtom.
  • Hur ska jag orka springa? Sist jag sprang ville jag liksom skratta hela tiden för jag tänkte att det måste se så oerhört tokigt ut och gå så fruktansvärt långsamt. Jag tror att jag lätt skulle promenerat förbi mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar