tisdag 26 februari 2013

Tjingtjong

I fredags var jag minsann på firmafest (eller vad det heter när firman är ett landsting). Det var så attans kul att träffa mina arbetskamrater och så attans kul att dricka vin med mina arbetskamrater. Jag hade naturligtvis tänkt att det skulle bli en mycket tidig kväll, att jag skulle gå hem direkt efter maten och såklart stannade jag till efter midnatt. Bowlade och var superdålig fastän att jag minns mig som en riktig talang från högstadietidens obligatoriska prova-på-bowling-och-andra-sporter. Sammantaget en kul kväll. Sammantaget en lite jobbig morgon som följde.

Sedan städade vi inte alls noga och åkte till barnens farmor och farfar trots att E hade feber. Stackarn har haft 39 graders feber sedan i lördags och jag tror faktiskt hon har har haft två kruppanfall fast jag inte begrep vad det var (jag kan verkligen inte förklara hur det var, hon liksom host-väste baklänges och fick inte luft och försökte skrika). Nu tror jag dock att det vänder och hon blir bättre, annars får vi kanske kolla upp det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar