fredag 1 mars 2013

Förmiddagssvammel

Det är synd om tjejer (qvinnor, girlz, ladys) som känner att de behöver förstora sina bröst. För hur jag än vänder och vrider på det så kan jag inte tro att en enda skulle göra ett sådant ingrepp om det exempelvis var 100% säkert att personen aldrig skulle träffa någon människa mer (som kunde se). Så härligt kan det inte vara att ha stora bröst, väl?
Nåväl, det är synd om dem. De är offer för samhället, patriarkatet, den dåliga självkänslan och statuerar exempel på hur långt förtrycket kan få oss att gå (skära i våra friska fungerande kroppar!).

MEN, jag blir irriterad när någons förstorade tuttar blir anledning att raljera över, skämta om, göra sig lustig på personens bekostnad. Vi (jag sällar mig till skaran) som är så oerhört nöjda och självsäkra och intelligenta med vår platta siluett och inte har/vill/kommer betala pengar för att få plastbröst, gör de här stackars medkvinnorna till ytterligare offer. De är duger inte hur de än gör. De dumma dumma kvinnorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar