torsdag 11 april 2013

Headsureing

Jag trodde en lampa gick men märkte sen att även diskmaskinen tystnade fast den inte var klar. -Typiskt, undrar om spisen är på samma tänkte jag och slog på spisen. Då försökte diskmaskinen starta igen, ungefär som när man försöker starta en bil som kärvar, och jag blev rädd och tänkte att nu är diskbänken strömförande och kanske sprakar det sådana där lysflagor som när man eh...svetsar eller vad det är, nere i källaren. 

Fick inte tag i T och ringde därför en elfirma. Måste säga att den mannen som jag fick prata med kanske står näst efter T i min kärlekslista. Jättesnäll. Och lugn. Och verkade (verkade) inte ha minsta problem med att jag panikat över att en huvudsäkring gått. Och sa hur jag skulle göra och att det inte var farligt och att om jag ändå misslyckades kunde jag ringa igen så kunde de komma och hjälpa mig. Fatta att orka vara snäll mot en sådan idiot med en sån tråkig fråga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar