lördag 12 januari 2013

Återkomsten

Jajje, nu stövlar jag in igen!
kort uppdatering om min oerhört spännande tillvaro:

  • E kan inte krypa. Hon sitthasar bakåt och skriker förtvivlat. Tokjobbigt för alla under samma tak och förmodligen faktiskt mest irriterande för stackars E.
  • I är förmodligen i trotsåldern (föräldrar som pratar om att deras barn är i trotsåldrar katogoriseras automatiskt som "töntigtråkigföräldersomintefixarattbarnärsådärsomallabarnärnästanhelatiden). Men allafall, hon eh... har lätt att bli upprörd tösen.
  • SnickarViktor ska komma och ta ner en vägg och det gör mig glad men allt detta renoverande går för långsamt!
  • VI HAR EN BIL!! Och T. får köra den! Hurra! Nu är det bara jag som ska förnedringsskaffa en driverslicense, fort som ögat helst (jag ska ringa till veckan).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar