lördag 2 mars 2013

AnnaHANNAH

Vi har äntligen skaffat HBO så nu ser vi GIRLS igen (2). Och jag visste det direkt jag såg första avsnittet (i 1:an) att:

Jag är Hannah!


Jag är Hannah så mycket att jag liksom tycker att det är jobbigt att se på henne, som om det var jag. Jag tänkte att det det kanske är så alla känner, att det är därför det är så bra. Men, nej, jag har frågat lite runt och de är inte Hannah. Dessutom ser jag ju faktiskt precis ut som Hannah. Jättejättelikt och jag har med de där klänningarna. Jag har verkligen analyserat hennes karaktär och det är jag.
T håller med, bortsett från: du är inte så inne på sex som Hannah. (När Hannah har två barn och ett stökigt hus och det just har varit evig vinter kommer hon inte heller vara så inne på sex).

Så, jag rekommenderar er varmt att se mig, ganska ofta naken och precis så lat och självupptagen (och sådär härlig) som jag är! GIRLS om ni inte redan ser / sett.

snikpik :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar