fredag 16 mars 2012

Jädrar vilken kula du har nu!

Åt så mycket frukost att jag blev alldeles svettig och fick vila lite. Bra start! Imorgon tar vi en tur till Is farmor & farfar. Det blir som en alldeles lagom paus/påfrestning. Jag och T ska gå på stan själva under dagen och det ska bli jätteroligt!

Jag tycker (av naturliga skäl) inte att det är så roligt att handla kläder till mig själv just nu (faktiskt är det lite jobbigt att röra sig bland folk alls när jag behandlas som något; fritt att kommentera och ogenerat betrakta med skräckblandad förtjusning). Därför kanske jag och T kommer att gå på stan med lite mer gemensam agenda.

Därför är planen att idag (ja, håll i er, nu kommer det!!!) städa i ordning och helt enkelt göra det sådär trevligt att komma hem igen på Söndag. Start: NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar