måndag 12 mars 2012

Sol i sinne, sol inne!

I sover i soffan på egen begäran. Jag städar visst inte. Men jag ska det. När hon vaknar ska vi gå ut. Kanske är det städat när jag kommer hem. Kanske skänker nån en kabinväska till mig idag. Kanske öppnar jag inte chokladen eller colan i kylskåpet (det är extraenergi som är inköpt för att T ska kunna få lite extra energi under förlossningen(!!!), det kan ju behövas med tanke på att jag senast födde på 3 timmar från första känning). Kanske är I frisk imorgon.
Troligtvis inte.

2 kommentarer:

  1. VAd har du för BF egentligen? (Hoppas det kommer en hustomte och städar hos dig medans du är ute med I)

    SvaraRadera
  2. Jaa...det är en knapp månad kvar! Så det är inte strax. Men kanske ändå det som upptar en ganska stor del av tankeverksamheten...

    SvaraRadera