torsdag 22 mars 2012

Rise and shine!

Sitter på trappen med en tekopp och njuter av solen och läser DN. Huset är nystädat och arbetsrummet är såpass klart att spjälsängen står därinne - bäddad med påslakanet jag sytt själv. I eftermiddag ska jag och I påskpyssla lite. Jag tänkte att vi ska göra små gulliga påskägg till lite vänner.

SKÔJA!

Jag ligger halvt påklädd i soffan (fast jag varit ute, påklädd), moläter torkade aprikoser (trots att jag vet konsekvenserna) och facebookar. Huset ser för skruttigt ut och jag borde försöka packa den där väskan och åtminstone göra det möjligt att ha en föräldrasäng och spjälsäng i det där som alltså kallas arbetsrummet. 
Göra påskägg?
Hahahhahahahahhahahahahhahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahhahaha.

1 kommentar:

  1. Jag gick faktiskt på det. Och var mycket imponerad dör ett tag. Fick mig ett gitt skratt när sanningen kom fram
    :-D

    SvaraRadera