söndag 10 april 2011

Besöksstatistik

Hittade att jag kan SE er, eller, jag kan se hur många gånger någon (förmodligen mamma) läser (förmodligen stör sig på att det skrivs sällan?) vad jag skriver. Väldigt stressande. Givetvis är det mest folk som kommer på invigningen och öppningen av allt nytt, kanske i hopp att något ska vara spektakulärt eller gratis men... Nu gäller det ju helt klart att vara så intressant att folk kommer tillbaka. Jag ångrar genast mitt förra inlägg; mindre allvarlig sjukdom, det egna barnet och den egna kärleksrelationen är förmodligen effektiva statistikssänkare (såvida det inte handlar om smaskiga gräl i relationen, det gissar jag betraktas som underhållande).
Jag livar därför upp bloggen och räknar med höjd läsarskara när jag skriver: KUK!!!

2 kommentarer:

  1. Oj vad fint det var här, och oj vad lätt det var att kommentera!

    SvaraRadera
  2. Ja oj så lätt!! Och tack för att du tycker det är fint, det är lite trial and error som är grejen tror jag!

    SvaraRadera