fredag 8 april 2011

Tokigt

Nu känner jag att jag genast måste rätta till det här stora FELET som jag uppdagat! Förra inlägget publicerades NU. Det ser ju ut som att det är ikväll eller igår? Vilket antiklimax! Mina glittrande bloggportar slog upp som till ett tivoli idag, jag har klätt mig fin och står och välkomnar och delar leende ut min adress på fäjsbuck, men OM nån kommer hit så ser det ut som att stället är i total oordning och att jag, hon som driver skiten, inte fattar hur man gör (kan vara lite sant).
Nåja. Ett utkast (ja, jag testade lite) ser alltså ut att publiceras den dagen det påbörjas, inte när det publiceras. Det är noterat.

2 kommentarer:

  1. Och detta är ju med helt fel tid. Jag får visst ta en universitetskurs i blogghantering verkar det som.

    SvaraRadera
  2. Det är bara att kämpa vidare. Ser framemot längre texter från dig än statusuppdateringar på fejjan :)

    SvaraRadera