tisdag 19 april 2011

Hjältekrafter

Det är ju ganska härligt att tänka på vilka hjältekrafter (det heter något annat, men jag kommer verkligen inte på vad det heter) man skulle välja att ha. Jag skulle förmodligen välja att kunna flyga framför att kunna andas i vatten och hellre kunna bli osynlig än att läsa tankar. Det vore så roligt. jag vill kunna flyga och kunna bli osynlig. Tänk vad man skulle kunna busa med folk.

Nåväl, den nya önskekraften är; att kunna frysa tid. Tänk så bra att kunna stoppa delar av eller hela tiden. Så effektiv jag skulle bli, så fint och bra det skulle vara runt mig. Så trevlig och social jag skulle ha möjlighet att vara. Så många talanger jag äntligen skulle utveckla och finslipa (läs; hitta och grovhyvla). Ju mer jag tänker på det ju mer nödvändig framstår den här kraften. Jag behöver den, jag måste ha den. Det går nämligen inte att få hälften gjort av vad som är ett minimum just nu. Hur var det den där Harrypottan kom in på Hogwarts egentligen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar