lördag 16 april 2011

The handywoman

Det måste upp ett staket runt detta huset, helst fort som ögat och helst skamligt billigt. En bagatell i sammanhanget är att vi, ganska sura och lata amatörer, inte vet alls hur man gör. Mest är det jag som inte vet och mest är det jag som säger att jag ska fixa det. Igår vidtalade jag min ungefär lika lata men möjligtvis inte riktigt lika amatörmässige far om det hela, och han tror att vi klarar det och att det inte blir orimligt dyrt. Så...nu gick tyvärr Lördagen så....det kanske blir Måndag eftermiddag då som vi kan börja. Börja tänka alltså.

Ni hör ju, det kommer ta hela sommaren innan vi har ett staket (frågan är om det kommer kunna klassas som ett sådant med?). I. kommer vara påkörd miljoner gånger innan dess. Gaaaah. Jag måste arrangera detta på något sätt. Kanske gå ut och gräva lite hål för de där...cementklumparna som de där stockarna ska sitta i.

Jag kan sitta i fängelse i några dagar om någon gör det åt mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar