måndag 25 april 2011

Just nu

Bra saker:

  • I. har sovit hos mormor och det gick förhållandevis bra. Bra för framtiden, detta ska användas.
  • Utslagna björkar och blommande tulpaner, gullvivor, skillor och hyacinter och gräs som börjar bli grönt gör att det känns lite finare, det är fint även om man inte krattar så bra.
  • Jag har sen semester och det ska bli lite mysigt att jobba första perioden. Slitigt men trevligt tror jag.
  • Jag har äntligen dammsugit trappan.

Sämre saker:

  • T. & I. har påsklov. Jag vill också vara med. Mvh Askungen.
  • Jag har inte deklarerat, måste göra det. Och tusen andra sådana där tråkviktiga saker.
  • INGET STAKET.
  • Jag vill åka till Challa och köpa en kratta och kolla på jordankare och kanske lite på HM, men då slösar jag bort min sista lediga dag på det. Nu när I. kommer hem och jag skulle kunna ägna mig åt att: vara en underbar mor, kratta mer, städa huset, deklarera, testgräva inför staket. Och andra bra saker. I-landsdilemma, helt klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar