lördag 18 februari 2012

En lerig åker

Nu ser det ut som en jordfräs varit här. Inne alltså. Synd, för igår kändes det så fint med mina tantsnusk-tulpaner. Ännu mer synd att vi är två vuxna som absolut inte orkar göra något åt röran och att den tredje personen i det här hushållet är just jordfräsen. Den sover allafall nu och min vana trogen tänker jag att -då blir det nog rätt jobbigt ikväll.

(Men skärp dig Pucko! Sluta håll på och älta om ni är sjuka, hur sjuka, om det är städat och hur städat. Skriv inte bara för dig själv, tänk på de som läser. Och T. hade länkat på fejjan och så, visa att du kan tänka nu, skriv lite intelligent!)

Ok...ok...eh...; jag tror att det är samma salthalt i fostervatten som i urhavet. Men...jag vet inte riktigt vilket urhavet var eller vad det hade för salthalt eller vad det egentligen säger om någonting....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar