torsdag 16 februari 2012

Lura mig (nejnej, vad folk än säger)

Idag har jag en ny liten plan; det är skönt att ha det tråkiga gjort så har man det roliga kvar. Om jag gör allt det där (naturligtvis oansträngande) städandet så fort som möjligt så kan jag få gå ut lite sedan. Och nu tänker ni -hahaha, hon kommer inte göra det idag heller

Men här kommer planen in. Jag bloggar vad jag gjort och tiden, ni kommer sätta jobbkaffet i halsen när ni ser hur effektiv jag är. Lite som när man säger till en tvååring: -I. ska vi se hur lång tid det tar för dig att ta på dig pyjamas? -Jag räknar! Jag får försöka uppdatera kanske en gång i timmen eller varannan och målet är att köra fram till 12.00.

Ok nu kör jag *klappar sig på låren sådär som höjdhopperskor gör och frustar och fnyser*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar