onsdag 22 februari 2012

Yadayadayadayada

Nu är jag inte lika arg längre!
Men jag är orolig, för illa I är så himla sjuk. Hon bara sover och sover och säger att hon inte vill ha saft eller någonting. Fast säger vi att hon måste och sätter henne upp - så tar hon en klunk, motvilligt. Så jag har totalt tappat greppet och googlat ihjäl mig på 1177, vårdguiden och varenda landstings informationssida. Där nånstans förlorade jag sista biten av mitt omdöme och blir nu helt perplex av att försöka bedöma Is allmäntillstånd.
Det är visst bara jag som ser att hon är jättejättesjuk. Alla säger att allt är normalt och T tycker allt är ok och uhuu uhuuu uhuuuuuuuu. Jag borde sova lite, men vem ska titta på henne hela tiden då!?!

Snart ska vi göra det stora övergreppet med dos nr 2 av Kåvepenin. Inte heller stärkande för mina klena nerver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar