onsdag 8 februari 2012

Långpromenad

Jag ska gå ut lite. Jag får det. Slapptappen håller sig fin och bra och snällisläkaren tyckte att jag gott kunde våga mig på någon mycket kort och långsam promenad. Således skall här promeneras; runt kvarteret är planen och kolla postlådan på hemvägen som grädde på moset. Sen förtjänar jag lunch.

Kan även förtälja att jag via det underbara nätet (mitt fönster till omvärlden just nu och min ekonomis förfall) köpt mig en sån där presskanna och med den skall det gå utmärkt att skumma mjölk. Därtill har jag köpt Espressohouse's Chaite på burk, så bara den där kannan kommer (hoppas hoppas hoppas de skickar den ända ner i brevlådan för annars måste T. hämta den och då händer det kanske inte exakt när jag vill) så ska det bli chailatte igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar