måndag 6 februari 2012

Kontinens ger lycklig mor.

Idag har jag vågat mig på ett besök på jobbet, jag saknar dem och det kändes som att jag rest mig från bordet utan att plocka undan efter mig eller så, så nu har jag allafall läget under lite kontroll. Trevligt var det men det blev längre än planerat.

I. är i princip blöjfri utom när hon sover nu och jag har alltid tyckt att gränsen för patetiskt föräldraskap går vid när den ömma sådana vitt och brett skryter om dylika färdigheter. Nu tycker jag det är rimligt. Det är fantastiskt. Jag är så rörd av hennes vilja att inte vara inkontinent. Min strävsamma lilla unge kontrollerar sin blåsfunktion och det gör mig mer stolt än om hon vunnit Nobelpris.

Imorgon; ny koll av slapptapp = resa till Karlstad = inköp av nya små trosor till en i princip blöjfri person samt chailatte. Förhoppningsvis bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar